Tasuta e-raamat väekatest küsimustest

Tasuta e-raamat „101 väekat küsimust, mida kasutada coachingu sessioonidel, vestlustel, koosolekutel“

Suur tänu, et oled huvitatud coachingu sessioone, vestlused, koosolekuid või tegelikult mitmeid muid kahe inimese või meeskonna vahele toimuvaid jutustamisi muutma sügavamateks. Rohkem tähendust pakkuvateks vestlusteks. Väekateks vestlusteks.

Mida ma selle all mõtlen? Väekate vestluste all mõtlen vestluseid, kus pääseb valla inimese sisemine jõud ning tänu sellele, toimib ta parimal võimalikul viisil. Ma usun, et meie sees on olemas väga palju tarkust, väekate vestlustega me äratame selle uinunud olekust.

Kuidas on, kas tundub liiga deep?

Olen nõus, et see võib esmapilgul tõesti nii tunduda. Aga, kui Sa räägid mõne inimesega, kes on käinud coachingu sessioonil või kellel on coachivat juhtimisstiili harrastav ülemus, teab ta väga hästi, millest on jutt. Jutt on vestlustest, mis on kombinatsioon väekatest küsimustest, kohalolekust, kuulamisest, sobivast hääletoonist ja märkamisest. Kas on Sul huvi kõike seda kogeda? Aga palun. Võta minuga ühendust ning plaanime koos, kuidas kõike seda korraldada.

Aga nüüd raamatu juurde tagasi. E-raamatu „101 väekat küsimust, mida kasutada coachingu sessioonidel, vestlustel, koosolekutel“ (12 lehekülge tihedat teksti) koostasin seepärast, et Sa saaksid oma vestluseid jälgida ning nende kasutegurit analüüsida. Loomulikult ka seepärast, et Sa saaksid häid mõtteid, milliseid küsimusi võiksid küsida, mida katsetada, et järgmisel korral oleks vestlus veelgi kasulikum?

Raamatut jagan Sinuga e-kirja vastu. Usu mind, mul pole huvi spämmi saata ega kuidagi Su aadressi edasimüügi eesmärgil kasutada. Mu huvi on jagada Sinuga mõtteid, mis aitavad Sul olla paremad. Areneda. Viia enda elu rohkem kooskõlla sellega, mis on Sinu sees. Milleks Sa oled siia ilma loodud.

Meeldivat väekate küsimuste küsimist!

Palun piilu ka teisi lehti: kuidas saan kasulik olla?, personaalsed lahendused, meeskonna lahendused, koolitused või minu lugu.

 

Comments are closed.