Õppiv organisatsioon. Hästi toimiv organisatsioon. Hea juhtimiskvaliteediga ettevõte. Meeskonna võimustamine.
Need on vaid mõned märksõnad, millega meeskonna coaching väga kenasti haakub. Kui personaalsel coachingul töötame üks-ühele coachitava teemaga, siis meeskonna coachingul tegutseme selle nimel, et kogu meeskond töötaks suurepäraselt. Kogu meeskond. Selle nimel, et 1 + 1 = 4 või mõni suurem number. Millist numbrit Sa sooviksid saavutada Sinu meeskonna puhul?
Mõtle korraks, mis jääb soovitud numbrist puudu? Kui kenasti toimib täna meeskond, mille liige Sa oled? Kas on meeskonnas paigas ühised eesmärgid, kokku lepitud reeglid, toimub üksteise toetamine ning aitamine? Ollakse ühise eesmärgi eest väljas? Mõtle hetkeks. Kui kenasti toimib täna meeskond, mille liige Sa oled?
Öeldakse, et juhil on ainult kaks ülesannet: vaadata, et töö saaks tehtud ning arendada oma inimesi. Tihti on juhid hõivatud peamiselt esimese ülesandega. Kuid kasutades coachingut saab mõlemad ülesanded omavahel ühenda. Töö saab tehtud ning töötajad arenevad seda tehes.
Üksi võid Sa olla väga tubli, kuid Suur Edu saavutatakse ikkagi vaid hea meeskonnatööga.
Meeskonnad on küll erinevad, kuid neil on ka palju ühist. Eesmärkide selgus. Taktikate ja strateegiate läbimõtlemine ning väljatöötamine. Soovitu saavutamine. Jah, mõnes meeskonnas toimib kommunikatsioon paremini. Mõnel juhul oleks vaja rohkem meeskonnaliikmete tuge. Või juhi poolt antud selgemaid juhiseid. Või ühist suuremat visiooni ning meeskonnaliikmete vahelisi kokkuleppeid.
Need on teemad, millega saan kasulik olla meeskonna coachingu sessioonidel. Fookus nendel kokkusaamistel on, kuidas asjad saaksid tehtud. Kuidas oluline saaks tehtud veelgi paremini. Kuidas meeskond hakkaks taas lendama. Et kõik oleks teadlikud eesmärkidest ning teaksid enda osa eesmärkideni jõudmisel.
Kui Sa tunned, et meeskond saaks toimida paremini, kui täna, palun võta minuga ühendust. Ma usun, et ühiselt saame meeskonna (jälle) tööle ning vajalikud eesmärgid saavutatud.
Miks aga kliendid coach’ide poole pöörduvad ja kas nad ka tehtud investeeringuga rahule jäävad?
Seda uuris rahvusvahelise coach’ide föderatsiooni ICF tellimusel PricewaterhouseCoopers. Ülemaailmne coaching’u klientide uuring viidi läbi 2009. aastal ja ülemaailmne coaching’u uuring 2016. aastal. Neist võttis osa 15 380 coach’i 137st ning 2165 klienti 64 riigist.
Selgus, et 99% klientidest olid teenusega rahul ning 96% neist tahtis coach’i võtta uuesti. Suurem hulk – 86% – ettevõtteist leidis samuti, et tehtud investeering tasub end ära või vähemasti teenib tasa.
Kui palju see kõik võiks maksma minna?
See on hea ja oluline küsimus.
Palun helista või kirjuta mulle, et kokku saada või telefonis rääkida, mida meeskonna coachingu käigus tuleks muuta. Millised on ootused võimalikule meeskonna koolitusele. Kui mul on selgem ülevaade, oskan ka öelda kui palju see investeering maksma võib minna.
Küsi julgesti!
Edasi lugemiseks kliki palun linki: klientide tagasiside, koolitused, minu lugu või kontakt.